perhepotretista napattu

10 vuotta sitten minä...
1. olin aloittanut gradun kanssa pakertamisen
2. muutin yksiin nykyisen mieheni kanssa
3. olin aktiivinen, tiedeorientoitunut ja nuori

5 vuotta sitten minä...
1. kävin pyöräilemässä ahkerasti, että numero2 syntyisi.
2. olin ihan hukassa henkisesti - väsynytkin
3. olin niin muhkea etten meinannut ylettää kengännauhoihini muutoin kuin kiertoliikkeellä

3 vuotta sitten minä...
1. mietin, kannattaisiko muuttaa isompaan asuntoon (ei kannattanut!)
2. mietin, haluaisinko vielä yhden lapsen
3. aioin juosta puolimaratonin

1 vuosi sitten minä...
1. ketturoin keskostuskissa, tosin toipumissuuntaan
2. suunnittelin lasten synttärijuhlia
3. olin aloittanut varovaisen työnhaun

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. olen toista kertaa flunssassa
2. olen käynyt kerran Helsingissä
3. olen tutustunut kokonaan uuteen maailmaan ja pitänyt siitä

Eilen minä...
1. sairastuin flunssaan
2. jätin menemättä kahteen paikkaan joihin olin aikonut mennä ja löysäilin ihanasti kotona
3. en ehtinyt lukea päivän lehteä ollenkaan

Tänään minä...
1. menen haastateltavaksi tutkimusta varten
2. syön kalaa lounaaksi
3. ompelen firman merkin firman takkiin ollakseni firmalle eduksi ja kasvavalle nuorisolle esikuvaksi

Huomenna...
1. käyn kaupassa
2. menen saunaan
3. imuroin

Ensi viikolla...
1. on syntymäpäiväni
2. on pääsiäinen
3. aion edetä Pikkusiskon tuttiasiassa

Loppuvuoden tavoitteenani on
1. työpaikka
2. tasapainoinen ja keskittynyt perhe-elämä
3. matka