1. On joulu tullut tää
On tonttujen hauskat joululeikit
ja joulupukin lahjantuominen.
Ja tunturilla kasvaa ihana lumikasa.

Mä en jaksa millään odottaa
Joulu on punainen väri
Joulu on kuusen koristelu
Joulu on lahjat ja tontut ja odotus
Mä en jaksa millään odottaa

2. Lumikasan päällä loikkii valkoinen pupu
Pupu loikkii pois porojen joukkoon
suoraan tonttujen yöpymismajojen luokse.
Kiltti tonttu heittää pupulle porkkanan
ja pupu juoksee pois

Mä en jaksa millään odottaa
Joulu on punainen väri
Joulu on kuusen koristelu
Joulu on lahjat ja tontut ja odotus
Mä en jaksa millään odottaa

3. Mitä pupu tekee täällä, minä sanon näin.
Pupu tuli takaisin porkkana suussaan.
Mutta tontut olivat menneet nukkumaan.
Joulumuori laulaa tontuilleen laulua.
Mennään pupu yhdessä pois kun tontut nukkuvat
ja joulupukki antoi pupulle porkkanan

Mä en jaksa millään odottaa
Joulu on punainen väri
Joulu on kuusen koristelu
Joulu on lahjat ja tontut ja odotus
Mä en jaksa millään odottaa

Tämän vuoden joulutervehdyksissä oli lasten itsekeksimä joululaulu. Säkeistöt 1 ja 3 ovat Isosiskon tuotantoa, säkeistö 2 Isoveljen ja kertosäe on Pikkusiskon ja minun yhteistyötä.

Iloista joulunodotusta kaikille ystäville!