Todellinen syyssää, olen kököttänyt töissä jo tuntikaupalla ja vieläkin ovat housunlahkeet kosteana.

Onnistuin eilen kenkäkaupoilla: löysimme Isoveljelle sisäjuoksutossut - joille arvatenkin tulee se yksi ainoa käyttökerta ja sille siis melkoisesti hintaa - mutta löysimme myös varrelliset goretex-kengät syys- ja talvisäihin. 70% alennuksella. Pitäisi löytää vastaavat itsellekin.
Mielellään vielä vastaavalla aleprosentillakin.

Tänään on todellinen tohinapäivä taas kerran: Isoveli ja Isosisko ovat menossa peli-iltaan, Isosisko lähtee sieltä kuoroilemaan, Pikkusisko on menossa kaverin synttäreille (muista lahja!), hraHakkarainen menee puntille ja minä sompailen lapsilaumalogistiikan kanssa. Epäilen vahvasti että Isosisko ei lähde kuoroon, vaan jää mieluummin pelaamaan.
Mikä olisi itse asiassa ihan hyvä asia: olen käynyt tällä viikolla jo kahtena iltana kirjastossa ja roudannut molemmilla kerroilla kassillisen luettavaa kotiin. Sen lisäksi että eilen luin (selasin) useamman kirjan verran Isoveljeä odotellessani. Ei makeaa mahan täydeltä?

Parhaillaan lukeilla tuon eilen kehaisemani kirjan lisäksi (se on hyvä!) Torsti Lehtisen uutuus Sika vai Sokrates?
Olin kuuntelemassa Lehtistä viime talvena ja elämystyin. Olen yrittänyt lukea jotain Lehtistä; HraHakkaraisella on sitä filosofiahyllyssään, mutta en ole oikein edennyt. Nyt käsillä olevassa kirjassa on mukavasti bussimatkan mittaisia esseitä (tarinoita? novellejä? kirjoituksia?). Saavuin aamulla verstaalle kohottuneis-filosofillisissa tunnelmissa.

Nyt menen raivaamaan alakerran neukkaria tämänaamuisen strategiapalaverin jäljiltä.
Taivas meinaa seljetä.