onpa ollut aikaansaapa lauantai! (ja kuten kuvasta näkyy, olen perumassa jonkin kaikenkarvaisen minulle puoliväkisin myydyn kirjakerhon tutustumispakettia. Kaikkeen sitä sekaantuukin)
Kerronpa omakehuisesti kuinka paljon olen aikaan saanut ja millaisilla rintamilla:
vaikka heräsin vastahakoisesti (olin unessa jennifer aniston ja menossa naimisiin. minulla oli kolme miestä, siltä varalta että joku olisi perunut), ehdin aamupalan ja lehdenlukemisen jälkeen istahtaa perheen nuorison seuraksi katsomaan telkkaria ja kutoakitkuttamaan muutaman kerroksen.
perheen viikonloppuruuat (kalakeitto, lihapullat, kasvispiirakka) sekä kylkiäiset (mustikkapiirakka, rieskat keiton kaveriksi) olivat valmiit reilusti ennen yhtätoista.
olen ehtinyt pesukoneilla ja tiskikoneilla, sekä ihastella perjantaina aikaansaamiani siivouslopputuloksia (jotka tosin harmillisen pian katoavat sen tosiasian alle, että taloudessa on kaksi karvastavaa kissaa ja kolme naperoa).
täydellä massulla ehdin istahtaa tyttöjen kanssa askartelemaan, samalla lauloimme yhdessä mörrimöykkylevyn tahdissa.
ehdimme istuttaa pääsiäisruohot (=kissanruohot)
päiväruuan jälkeen ehdin - tosin vain niukinnaukin - kirjastoon hakemaan lukemista.
samalla reissulla ehdin hakea lisää pääsiäisruohon siemeniä, sillä Isoveli joka oli poissaoleva istutushetkellä, pääsi suoraan kontaktiin sisäisen puutarhurinsa kanssa ja halusi myös istuttaa taiteellisen ruohoasetelman.

kaiken tämän jälkeen kykenin enää vaakatasoon sohvalla, aina siihen asti kunnes olin hautautua maksettavien laskujen pinon alle, ja oli pakko avata tietokone. mitä yleensä pyrin viikonloppuisin välttämään kaikin voimin.

olen ollut hyväntuulinen, aikaansaapa ja energinen.
kevät sytkyttelee sisuksissani.
on aika mukava olla