Illalla edessä herrakerhoa, ja herroilla keskinäistä kärhämää elikkästen kinaa tahikka toraa. Puhelimet ja postit kuumina jo nyt.
Olen yrittänyt ehdotella UPM:lle että työläiset voisivat poistua paikalta kun sikariporras kinaa.
En ole saanut myöntävää vastausta, mutta UPM lupasi kaljat jos niin käy.
On vaikeata olla sanomatta yhtään mitään, vaikkei asia minulle yhtään kuulu.

HraHakkarainen on rikoksenuusija. Taas kerran hänen ikivanhat isovanhempansa haluavat kesämökilleen tiettömän tien ja hankalan vesimatkan taakse. Vuodesta toiseen hraHakkarainen - suvun ponnekkaasta kommentoinnista huolimatta - avustaa ikäihmiset mökilleen.
On vaikea olla sanomatta yhtään mitään.
Vaikkei asia minulle edes kuulukaan.

(UPM sanoi just puhelimessa että työläiset lähtevät kohdan 8 jälkeen! Hurraa!)

Ystäväperhe on muuttamassa.
Minun nähdäkseni niin isosta aikaa ja finanssia vievästä asiasta pitäisi koitua jotain positiivista lisäarvoa. Olen niin matalamielinen, etten oikein ymmärrä koko juttua. (tilaa? ympäristöä? välimatkojen paranemista?)
Mutta se on sentään asia, josta pystyn olemaan hiljaa ja positiivisen innostunutkin.
Vaikkei koko asia minulle edes kuulukaan.

(UPM:n puhelu ylipääherrakerhon kanssa kuulostaa tuskalliselta kuin juurihoito.)

Että näin kiva päivä tänään edessä.