Tämän päivän työsaldo tähän mennessä:

* olen purkanut sotkuisilta vyyhdeiltä siisteiksi rulliksi noin kilometrin liinaa. Ja lukenut samalla blogeja sekä pohtinut paria projektikehitelmää

* olen keittänyt pannullisen kahvia

* olen allekirjoittanut uuden, vapauttavamman työsopparin Työ2:n pomojen kanssa

* olen puhtaaksikirjoittanut yhden herrakerho-session, tutkinut vanhoista pöytäkirjoista ja arkistoista erinäisiä asioita ja selvittänyt kerrankin jotain ajoissa valmiiksi

* olen tuntenut itseni motivoituneeksi, tunnolliseksi ja ahkeraksi työntekijäksi.

ja päivän nakuttelulistat on vielä tekemättä!

**

Viikonloppu se vasta kiinnostava olikin. Olen nähnyt ja tehnyt yhtä sun toista ja ollut lisäksi vielä töissäkin.
Näkemääni ja kokemaani aioin raportoida teille kiinnostavin ja ajankohtaisin kuvin, vaan kun sekä kamera että piuha jäivät kotiin...saatte siis jäädä odottelemaan kuvaraporttia.

Koska olen edelleen motivoituneen, tunnollisen ja ahkeran työntekijän henkeäsalpaavassa flowssa, siirryn nyt päivän pakollisiin nakutteluihin.