Joskus eilen minulla oli mielessäni hieno flow-juttu tänne kirjoitettavaksi, mutta koska korvastani ei vieläkään ole usb-kaapelia suoraan tänne blogiin, katosi juttu matkan varrella. Eikä minulla siis ole yhtään mitään sanottavaa.

Viikko alkaa organisaatiotehokkuudessaan jo muistuttaa ihan tavallisia syysarkiviikkoja. Minä olen töissä (ja olen hämmentävästi kadottanut yhdet muistiinpanot!) ja lapset riekkuavat kurittomasti vapaalla jalalla. Ainoa poikkeus normaaliviikkoon on hraHakkarainen, joka ei ole läsnä ensinkään, vaan maailmalla (riekkuamassa kurittomasti vapaalla jalalla?)
Yritän täältä verstaspuutumuksesta käsin ohjelmoida lapset kurillisiksi ja itseni työlliseksi. Yhtenä iltana on herrakerhoa, seuraavana päivänä lääkärissäkäyntiä. Opiskelujuttu pitäisi saada valmiiksi suunnilleen heti, että pääsisi tekemään seuraavaa opiskelujuttua.