pilkahtaako aurinko?
Sain lapsilauman lajiteltua aamulla jotensakin järkevästi, iltapäivä, ilta ja huominen päivä ovat kysymysmerkkejä. HraHakkarainen on sillä rikollisella mökkireissullaan ja minä töissä. Huomennakin.
Isovanhemmat olisivat halunneet jäädä mökille heti vähintään maanantaihin asti, mutta jo uskalsi hraH:kin pistää vähän hanttiin. Ei sentään noin monipäiväistä reissua ilmoiteta edellisenä päivänä - meillä kun on täällä kotinurkissakin sitoumuksia.
Ärsyttää kun olen niin ärsyyntynyt tästä touhusta.
Ärsyttää kun pitää sumplia ylimääräistä, tuossa viikonlopun työrupeamassakin on ihan tarpeeksi.
Pitäisi yrittää ymmärtää, ja mitäpä nuo mökkijutut minulle edes kuuluvatkaan.

*

Isoveli on viime päivinä ollut valtavan kiinnostunut EU-vaaleista. Olen saanut tehdä selkoa eri puolueiden linjoista, vaalimatematiikasta ja kaikesta sellaisesta, mikä oikeastaan kuuluu hraHakkaraisen vastuualueelle.
Poikanen varmisteli jo, seuraammeko vaali-iltana ääntenlaskentaa.
Lupasin vaalipizzaakin.

*

Ja nyt olen tuhlannut aivan liikaa työaikaa tähän tehottomaan kahvitteluun, lienee aika edes näyttää työtätekeväiseltä.