viime päivät ovat olleet hektis-produktiivisia. Sen lisäksi että olen niistänyt aika paljon.

Perjantaina olin promotilaisuudessa. Loistava!
Olen sitä tyyppiä, joka innostuu mistä tahansa kunhan se vain esitetään oikealla tavalla. Ja nyt esitettiin. Olen valmis vapaaehtoistyöhön sekä myös työ-työhön promotun asian edestä. Vauhkosin siitä koko perjantai-illan sekä aika ison osan viikonloppua.
Voin myös tarvittaessa luovuttaa verta, munuaiseni tai muuta tarpeellisia asioita promotulle asialle. Ja sieluni.
Paremman puutteessa rakensin herrakerhon sivuille linkin.

Eilen olin pääverkostoitujien toimistotapaamisessa. Eikun verkostopäiden toimitustapaamisessa. Eikun päätoimistojen verkostoitumistapaamisessa.
No, jotain sinnepäin.
Vauhkosin siitä koko illan. Olen valmis työ-työhön ja vapaaehtoistyöhön. Voin myös tarvittaessa luovuttaa verta, munuaiseni tai jotain muuta.
Paremman puutteessa laadin alustavan hankesuunnitelman ja kaivelin esiin muutamia kehityskohteita.

Eilen illalla olin verkkosivuinfossa.
Olen valmis vapaaehtoistyöhön ja työtyöhön asian eteen. Infosin siitä myös Työ2:n pomolle.
Lupasin opastaa työ2:n pomoakin sivujen vaatimaan työhön.
Ja organisoin herrakerholle käyttäjätunnukset ja muut proseduurit sivustolle.

Hektis-innoittunut valtaisa flowni loppui ensimmäisen kerran siihen kun Hanskamies tuli toimistolle ja vanui täällä ainakin kaksituntisen aikapoimun verran kehumassa itseään, ja toisen kerran kun olin jo lähdössä kotiin.
Koska olen luovuttanut jo isoimman osan elämästäni kolmannelle sektorille ja olen niin jumalattoman palvelualtis en suinkaan sanonut puhelimeen, että olen jo toinen jalka ovesta ulkona. Ei toki.
Niinpä istun nyt kaikessa rauhassa odottelemassa kun alakerran neukkarissa videohyllyllä rönyää heppu etsimässä tarpeisiinsa sopivaa materiaalia.

Ja koska olen tänään ja eilen ja ylipäätään ollut taas niin valtavan tunnollinen ja aikaansaapa ja uhrautuva työntekijä, uskalsin pyytää UPM:ltä, josko minäkin vihdoinkin olisin firman univormun väärtti.
Olen.

Haluaisin myös vaihtaa sukupuolineutraalin tylsän työnimikkeeni johonkin hektiseninnoittuneeseen.

Ja nyt haluan lähteä kotiin.