tunteja on tullut jo niin paljon, että luumuilen vaihteeksi kotona.

Julkisivuremontti etenee: nyt keittiön ikkuna on pussitettu ja toista seinää hiotaan valtaisalla vimmalla. Lattiat lainehtivat styroxsilppua, jota oli leijaillut tuulen mukana sisään kun ikkunat olivat eilen unohtuneet auki.
Heräsin aamulla varttia vaille seitsemän siihen, että keittiön ikkunan takaa kuului valtaisa krääh-krääh: ikkunalautojen hiomaääni. Kyllä - kaverit tekevät urakkaa, mutta kai sen voisi aloittaa vähän myöhemmin - vaikka sen jälkeen kun herätyskello meillä on soinut?

**

Tänä aamuna Isosisko kysyi aamupalalla: "arvaa kuka on mun lempitäti?" Tajusin, että hän arvuuttelee päiväkodin tädeistä, mutta tarjosin tilalle oikeaa tätiä, siskoani. Isosiskoa nauratti. Pikkusisko kysyi: "äiti, kuka on mun täti?" tarjosin tilalle edelleen siskoani - nyt nauratti jo Pikkusiskoakin, ja Isoveljeä: "se ei ookkaan mun täti, se on mun setä!" Pikkusiskoa alkoin naurattaa vielä enemmän: "ei se oo mun täti, mulla on Kura-kummi tapaus"

**